2011. szeptember 3., szombat

Lik (szolgálati magyarázkodás)

Június óta megfogyatkoztak a bejegyzések. Ennek oka egyszerű. Van ugye a laptop, mely még csak nem is az enyém, végtelen hálával tartozom a cégnek, mely lemondott róla és kihozhattam magammal. Vigyázok rá, nem is nagyon cipelem, tán néha az egyik szobából a másikba. A gép merevlemeze úgy júniusban valamikor úgy döntött, hogy soha többé nem indul el.

Feldolgozni a kismillió fénykép, levél, írás, programkód elvesztését, beletelt pár napba. Visszakapni a kedvet, hogy újra a fényképező meg a billentyűzet után nyúljak, ez hónapokat vett igénybe. Az egészben az a kicsavart, abszurd elem, hogy minden amit megosztottam a közzel (blogbejegyzések, fényképek), az megmaradt, hiszen megőrizte a világháló. És mégis, ahelyett, hogy hálás lennék ezért, képtelen voltam a régi mederben folytatni a dolgaimat.

De most lassan visszajött a kedv. Ezt az elmúlt napok bejegyzései is tükrözik. folyköv.

2 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek. Ezért van az, hogy minden ami fontos az 6 különböző hordozón van 3 különböző helyen tárolva. (szinkronizálás max 48 óra) Tudom, hogy kicsi soknak tűnik, de inkább soha ne legyen rá szükség.

    Amúgy a felhőben meg nem bízok: az adat az enyém!

    VálaszTörlés
  2. Komoly tapasztalat volt. Most már én is két külön helyre mentek mindent. A felhőben én sem bízom, egyszerűen most csak jól jött, hogy volt, amit innen vissza tudtam kapni.

    VálaszTörlés