2015. február 12., csütörtök

Bundáskenyér


Írország, ahogyan a világ minden szeglete, sok gasztronómiai meglepetést tartogat a máshunnan odatévedők részére. A pudingnak nevezett hurkát és társait tán sokan ismerik. Azt a tényt is feszegettem, már, hogy egyszerűen nem ismerik a sós péksüteményt. A scone (pogácsa) édes, a leveles tésztás dolgok mind lekvárosak, édes krémesek. A sausage roll pedig nem található reggelizőkben mifelénk. Nem tudom, mire számítottam, amikor kértem egy french toast-ot, azaz bundás kenyeret reggelire... Talán valamire kenyérbűl és toljásbúl, amit kicsi sóval fogyasztok immár negyven éve.

Ez itten egy bundás kenyér
Nos, a fenti képen látható dolgot kaptam.
- bundás kenyér
- piros bogyós gyümölcskompót (savanyú)
- méz
- porcukor
- tejföl

Én azért csak megsóztam egy picit... : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése