2011. április 25., hétfő

Csendes húsvét

Sosem volt még ilyen csendes a zuhany, sem az egész környék. Azt hiszem, szabadalmaztatnom kellene. Azt hiszem, már szabadalmaztatták füldugó néven.

Nekem mindenesetre bedugult mindkét fülem a repülőn, úgyhogy alig hallok valamit. Négy rohanós napot töltöttem otthon, Magyarországon. De visszajöttem, a húsvét hétfő már itt ért. Programokból széles választékot tudok (hogy mást ne említsek, még elérném a nagy Star Wars hepaj, az Invasion Dublin utolsó napját), de ünnepi programokat, szokásokat nem ismerek. Így egy alapos alvás után majd a nyakamba veszem a várost, hogy meglessem, itt is igyekszenek-e kiöltözött fiatalok a szomszédságba locsolkodni. :) (Tudom, hogy nem, de ezt tapasztalni is kell.)

--

Éjjel: Nem, természetesen semmiféle locsolkodást nem ismernek itt. De még a tojásfestést is csak az itt dolgozó románok, magyarok űzik. Ellenben valamiféle húsvéttól független ünnep is volt ma, mert a távolból dobpergést és (ír? skót?) dudaszót hallottam, de hiába köröztem, nem sikerült fellelnem a helyet, ahonnan jött. Pedig, úgy informáltak, felvonulás is van ilyenkor.

A fülem továbbra is bedugulva. Kellemes a csend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése