2011. május 6., péntek

Magyar pólósok Dublinban

Valahogy így készülnek a tévhírek. Ma azt hallottam, hogy a magyar férfi vízilabda-válogatott két hét múlva tiszteletét teszi Dublin vizes sportarénájában. Kicsit utánaolvasva a dolgoknak, úgy tűnik ez épp egy hónap múlva, június 5 és 8 közt történik majd. Mindenesetre felvillanyozó a hír. Holnap megpróbálok utánajárni, hogy változott-e valami az áprilisban kiadott hírekhez képest vagy valóban júniusban lesz. Valamint ideje küldetnem magamnak egy magyar zászlót levélben (made in China), ahogyan anno én küldtem másoknak.

2 megjegyzés:

  1. A magyar boltban (talán) kapsz zászlót. Bár régen voltam, kérdezd meg őket: www.paprikastores.ie

    A vizipólósok jóniusban jönnek, ezt a hölgyet kell zaklatni jegyért:

    "In addition to their training programme they will play two test matches against each other on the evenings of the 6th and 7th June 2011 at 7pm each evening.

    Tickets for the test matches will be available at €5/£4.50.
    Request your tickets:
    fixtures@irelandwaterpolo.ie
    Cara.mulcahy@hotmail.com
    086-8536519

    Deadline for receipt of ticket requests with cheque enclosed is Tuesday 10thMay 2011. After this date tickets cannot be guaranteed!!"

    Infók az Irányirországról.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a hasznos információkat. Nagyon kedes Tőled.

    Ezen a hétvégén nem jutottam el a paprikába (van egy szórólapom is a címükkel), de majd jövő héten.

    VálaszTörlés