2011. május 4., szerda

Three Rock View

Vettem fél literes, ízesített ásványvizeket. Akciósan. Túrára jó lesz - gondoltam. Az egyetlen gond, hogy az itteni citromos, málnás, barackos stb. ásványvizek legfőbb ízfokozója a cukor. Az összes fajtának egyeníze van, melyet egy szóval jellemezhetek: geil. (Nyákos, nyúlós, szirupos.) Én barom pedig megvettem egy négyes csomagot. Elhatároztam, hogy olyan helyzetbe hozom a szervezetemet melyben annyira fáradt és annyira szomjas leszek, hogy még ez is jól fog esni.


A másik ösztönzőm a mai túrára az időjárás-előrejelzés volt. Ahogyan Magyarországon holnaptól derülni fog az idő, itt szépen beborul és vasárnapig esni fog. Úgyhogy uccu neki, munka után kitekertem a közeli hegycsúcsra. Közeli, mert alig 10 kilométer. De mire kiér az ember fia, alaposan leizzad, zihál és valóban, még a nyákos üdítő is jól esik neki.

Szégyellem, de képtelen vagyok kimenni egyhuzamban a Three Rock View-ra. Háromszor is le kellett szállnom legutóbb is, most is. A célom, hogy még idén olyan formába jöjjek, hogy pihenő nélkül ki tudjak tekerni, mint az összes mai sporttárs tizenévestől ötvenévesig.

A Three Rock a tengerparthoz hasonlóan kedvelt kiruccanó hely. Rengeteg a kerékpáros, ritka holló a kocogó, de nagyon sok a sétáló, kutyát sétáltató. Mondjuk ők kocsival mennek egészen a sorompóig. Illetve, amikor nyitva van (este nyolcig nyitva van), akkor a sorompón túl is. A hegycsúcs valószínűleg a három sziklatömbről kapta a nevét, melyek a kopár tetőn díszelegnek. Méretük emberes, két emberes, mászhatóak, felületük szélkoptatta, sima. Valaha már messziről látható tájékozódási pontok lehettek. Ma szerényen bújnak meg a tetőn felállított tucatnyi rádiótorony árnyékában. Ezek sci-fi filmek díszleteként meredeznek kisezer parabolaantennával tekintve minden égtáj irányába.

Jöjjön pár kép a helyről. A felfelé vezető, fenyveserdőn át kanyargó útról most nem készült kép. Felfelé tartani nem tudtam volna a kamerát a zihálástól, lefelé menet pedig már sötétedett, igyekeztem vissza. És jól tettem, mert mire lefürödtem és ezen sorokat írom, már zuhog az eső. További képek egy derűsebb időszak beköszöntével várhatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése